Tävling!!!!

Heej! Tänkte att de var dags för en liten tävling!
1. Min favorit färg är Rosa
2. Jag gillar inte våfflor och pankakor
3. Jag har 2 laptops
4. Jag är 9 år.
5. Jag har haft 2 ökenråttor
6. Jag hatar Spindlar
7. Jag är alrergisk mot nästan alla frukter
8.  Jag är alergisk mot Tuggummin
9. Jag har flyttat 3 gånger
10. Jag hatar Justin Bieber
Är dem har sakerna sant elr falskt?
Den som har alla rätt och svarar först vinner en gåva från ö-listan
Och dem som jag känner IRL får inte vara med...
Men glöm inte att skriva ditt msp namn!
Ses!

Kommentarer
Postat av: Veronica

1. Min favorit färg är Rosa:Falskt

2. Jag gillar inte våfflor och pankakor:Falskt

3. Jag har 2 laptops:Sant

4. Jag är 9 år.:Sant

5. Jag har haft 2 ökenråttor:Sant

6. Jag hatar Spindlar:Sant

7. Jag är alrergisk mot nästan alla frukter:Falskt

8. Jag är alergisk mot Tuggummin:Falskt

9. Jag har flyttat 3 gånger:Sant

10. Jag hatar Justin Bieber:Sant

Namn: Veronica85

2011-08-19 @ 11:21:09
Postat av: MathildaFredrika

1. Min favorit färg är Rosa: Falskt

2. Jag gillar inte våfflor och pankakor: Falskt

3. Jag har 2 laptops : Sant

4. Jag är 9 år. : Falskt

5. Jag har haft 2 ökenråttor : Sant

6. Jag hatar Spindlar : Sant

7. Jag är alrergisk mot nästan alla frukter : Falskt

8. Jag är alergisk mot Tuggummin : Falskt

9. Jag har flyttat 3 gånger : Sant

10. Jag hatar Justin Bieber : Falskt

2011-08-19 @ 11:29:31
URL: http://mspmaveco.bloggplatsen.se
Postat av: Elin (eliwn)

1. Sant

2. Falskt

3. Sant

4. Sant

5. Sant

6. Sant

7. Falskt

8. Falskt

9. Sant

10. Sant

2011-08-22 @ 15:58:02
URL: http://eliwns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0