Ngt ni nt visste om meeeeejjj! (tror jag :P)

• Jag är allergisk mot pollen,hästar (fast jag rider ändå :P) Katter, nästan alla frukter och grönsaker.
• Jag är liiiiiiiiite bortskämd av mig! (i)
• När jag tappar bort min mobil eller inte orkar leta efter den så ringer jag till den!
•Jag tog hål i öronen när jag var 5 altså nån gång i mars 2006.
• Ibland har jag svårt att hålla mig när jag ska gå på toa (mobba nt)
• Jag är 140 cm lång.
• Jag är född 2001
• Jag är född på Alla ♥ Dag! Halleluya!
• Jag väger as lite för att var a10 år.
De var nog allt! :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

e du tio! :D jag med! och jag e längre än däjj ;P (ta inte illa upp)Jag e typ asalång Dx 152 Dx

2012-06-22 @ 08:38:46
Postat av: Anonym

e du tio! :D jag med! och jag e längre än däjj ;P (ta inte illa upp)Jag e typ asalång Dx 152 Dx

2012-06-22 @ 08:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0